Zakres prac
Więcej o projekcie
Pierwszym i podstawowym zabiegiem była całkowita zmiana szaty graficznej strony WWW. Dzięki temu Suchary zyskały wizerunek nowoczesnego, nadążającego za zmianami i nastawionego na rozwój i sukces Klubu. Położyliśmy duży nacisk na promocję sklepiku klubowego, wychodząc z założenia, że zwiększenie sprzedaży gadżetów również wpłynie na większą rozpoznawalność i popularność Klubu.
Kolejnym krokiem było przywrócenie klubowej stronie WWW roli centralnego źródła informacji o wydarzeniach w Klubie. Warunkiem koniecznym ku temu jest regularna aktualizacja, a zamieszczone informacje muszą być wyczerpujące, rzetelne i zawsze aktualne. Dlatego tam, gdzie było to możliwe, wprowadziliśmy automatyzację. Wszystkie wyniki meczy, terminarze i tabele dla poszczególnych zespołów, dwa razy na dobę aktualizują się - ku wielkiej uciesze administratorów strony - "same" :)
Aby jeszcze bardziej zaktywizować rodziców oraz trenujące w Klubie dzieci, na stronie można cyklicznie zamieszczać ankiety, sondy, organizować konkursy, wybory najpopularniejszego trenera czy najlepszego gracza kolejki.
Responsive Web Design
Nie zapomnieliśmy przy tym, że na dzień dzisiejszy blisko połowa ruchu generowanego w polskim internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Dlatego nowa strona przygotowana została również z myślą o urządzeniach mobilnych – dzięki technologii Responsive Web Design jej wygląd dostosowuje się do każdego smartfona oraz tabletu.
Sesja zdjęciowa
Zależało nam także na zbudowaniu wśród zawodników i trenerów lojalności oraz dumy z przynależności do Klubu. Dlatego wykonaliśmy sesje zdjęciowe wszystkich zawodników oraz całej kadry klubowej tak, aby czuli się rozpoznawalni i kojarzeni z Sucharami. Ponadto każdego miesiąca, w widocznym miejscu na stronie głównej, automatycznie zamieszczane są życzenia dla wszystkich zawodników obchodzących w danym miesiącu urodziny.
Porządek "w papierach"
Podczas naszych prac nad stroną, zwróciliśmy uwagę na brak spójności graficznej w klubowych materiałach. Umowy, deklaracje, statut - każdy z dokumentów przygotowany był na innej "firmówce", często niespójną czcionką i w nieczytelnym układzie. Dlatego zaprojektowaliśmy nowy wzór papeterii firmowej i przygotowaliśmy wszystkie klubowe dokumenty w ujednoliconej, spójnej formie.
Social Media
Suchary Suchy Las to nie tylko odnosząca sukcesy drużyna seniorów. To również blisko 200 dzieci w wieku od 7 do 15 lat. Nie trzeba być social media ninja, aby wiedzieć, jaką popularnością wśród młodzieży cieszy się Instagram. Dlatego zaprojektowaliśmy strategię komunikacji klubu na tym kanale, a także pilotażowo poprowadzilismy konto Sucharów przez pierwsze 1,5 miesiąca. "Rozkręcony" profil został przekazany w ręce kierowników poszczególnych drużyn, którzy dbają o jego dalszą popularność.
Materiały promocyjne
sukcesywnie przeprojektowujemy również drukowane materiały reklamowe i promocyjne Klubu.
Metryczka projektu
Klient: TMS Suchary Suchy Las
Data realizacji: 2018 - nadal trwa :)
Zakres prac: koncepcja komunikacji, sesja zdjęciowa zawodników, projekt, wykonanie i opieka nad stroną WWW, program Football Academy Manager, projekt elementów CI, projekt komunikacji w social media