Operator Leasingowy

Kreacja nowej marki, kompleksowa obsługa

Wyzwanie

Stworzyć markę odważną, nieszablonową i wyróżniającą się na rynku firm z branży leasingowej, ale jednocześnie budzącą zaufanie i nawiązującą do tradycji. Zadanie niełatwe, więc od razu je pokochaliśmy :)

Zakres prac

  • Kompleksowa obsługa marki
  • Kreacja nazwy, claim
  • Projekt logo
  • Strategia komunikacji
  • Key Visual, identyfikacja wizualna
  • Brand Hero
  • Storytelling
  • Projekty poligraficzne, druk
  • Copywriting
  • Strona WWW
  • Więcej o projekcie

    Legenda głosi, że Leasingus Optimus żył w starożytnym Rzymie ok. II wieku p.n.e. Był średnio zamożnym kupcem, który trudnił się sprzedażą używanych rydwanów. Jednak, kiedy w latach 20 p.n.e. w Republice Rzymskiej nastał kryzys i sprzedaż pojazdów zaczęła spadać, Leasingus Optimus wpadł na nowatorski pomysł.
    Jako, że coraz mniej osób stać było na zakup wymarzonego środka transportu, rozpoczął ich dzierżawę z możliwością wykupu użytkowanego pojazdu. Ta forma przypadła do gustu Rzymianom, którzy masowo zaczęli korzystać z nowej, opłacalnej usługi.
    Minęły setki lat, nim na początku lat 50-tych XX-go wieku współcześni przedsiębiorcy ponownie odkryli możliwość rozwoju dzięki zaletom tej formy inwestowania. Na cześć starożytnego przedsiębiorcy nazwano ją leasingiem a Leasingusa Optimusa po dziś dzień uważa się za patrona wszystkich leasingobiorców.

    Właśnie poznaliście historię Leasingusa Optimusa - patrona leasingobiorców. Ta mityczna postać narodziła się... nie, nie w starożytnej Grecji, lecz przy kawie, w naszej kuchni :)

    Jak do tego doszło?

    Zgodnie z prośbą Klienta myśleliśmy nad szlachetnym, klasycznym znakiem firmowym. Poszukiwaliśmy greckich bogów będących patronami pieniędzy, zarobków, przedsiębiorców. Jedyne, co znaleźliśmy, to bóg urodzaju - Dionizos, który jednak bardziej kojarzony jest z winem (jego rzymski imię to Bachus), niż z urodzajem plonów.

    Dlatego wpadliśmy na pomysł, aby stworzyć nowego bożka - dla Klienta wszystko ;) Tak narodził się Leasingus Optimus - starożytny, grecki bóg - patron wszystkich leasingobiorców ;)

    Kompleksowa obsługa

    Na bazie tego pomysłu stworzona została cała strategia komunikacji marki. Wykreowanie brand hero dało olbrzymie możliwości promocji firmy, jak choćby świętowanie dnia patrona leasingobioców.

    Zaprojektowaliśmu identyfikację wizualną szlachetną i oszczędną w formie zarazem. W logo znalazł się stylizowany na rycinę portret Leasingusa Optimusa nawiązujący do tradycji, wpisany w tarczę - symbol ochrony i bezpieczeństwa. Stworzona przez nas strona WWW również charakteryzuje się elegancją oraz przejrzystością połączoną z tradycją.

    Metryczka projektu

    Klient: Operator Leasingowy
    Data realizacji: 2014
    Zakres prac: kompleksowa obsługa marki, kreacja nazwy, claim, projekt logo, strategia komunikacji, Key Visual, identyfikacja wizualna, Brand Hero, storytelling, projekty poligraficzne, druk, copywriting, strona WWW

    Podoba Ci się ten projekt?

    Podziel się nim ze swoimi znajomymi lub skontaktuj się z nami - może zaprojektujemy coś specjalnie dla Ciebie :)

    Udostępnij:
    Szukasz speców od reklamy? Skontaktuj się z nami!

    Zobacz inne nasze realizacje